Ahmad Dhani Nak ‘Try’ Fazura!!

s

Ada tak sesiapa yang tak kenal dengan penyanyi dan komposer dari Indonesia, iaitu Ahmad Dhani?? Ahmad Dhani ni terkenal menerusi kumpulannya Dewa 19, tapi kumpulan tu dah lama menyepi.. Entah masih wujud atau tidak pun Miss tak tahu lah..

Miss tengok Ahmad Dhani kini giat menghasilkan lagu untuk penyanyi-penyanyi lain, termasuk lah bakal bikin lagu untuk seorang pelakon Malaysia yang acah-acah nak menjadi penyanyi.. Miss dengar Ahmad Dhani berminat untuk mengubah lagu untuk Fazura.. Whoaa.. Bertuah Fazura yer dapat lagu dari Ahmad Dhani..

Bukan senang retis Malaysia nak dapat tawaran dari komposer terkenal macam Ahmad Dhani kalau korang nak tahu.. Tapi kenapa Ahmad Dhani berminat untuk mengubah lagu untuk Fazura ye?? Banyak-banyak penyanyi yang lebih berbakat seperti Shiha Zikir yang kini popular di Indonesia, tak nak pulak dia buat lagu untuk Shiha.. Pelik betul Miss..

Macam ada ‘udang di sebalik batu’ jer Ahmad Dhani ni.. Miss dengar ramai yang cakap, Ahmad Dhani ni boleh tahan jugak gatal dia.. Pantang jumpa perempuan cantik je.. Mulalah dia nak ‘try’.. Entah-entah Ahmad Dhani nak ‘try Fazura.. Itu sebab lah nak bikin lagu bagai..

Untunglah, suara ke laut pun masih ada orang nak buat lagu.. Rosak industri muzik sekarang.. Kalau bakat tak ada pun tak apa.. Janji ada rupa… Macam Fazura la.. Hhahaha..

Fazura pun bukan main excited lah bila Ahmad Dhani nak bikin lagu untuk dia.. Kononnya lagu tu bakal dimuatkan dalam album terbaru Fazura yang dijangka bakal dikeluarkan pada awal tahun hadapan.. Perghhh! Fazura buat album, laku ke u’olls?? Hahhaa..

Korang tunggu je lah ek.. Miss pun tak sabar nak tunggu dan nak dengar lagu yang macam mana si Ahmad Dhani ciptakan untuk Fazura… Entah sedap atau tidaklah bila lagu tu Fazura yang akan nyanyi nanti.. Kental betul Fazura! Walaupun dikritik tak sesuai jadi penyanyi, tetap nak buat album.. Tak faham betul Miss dengan Fazura ni!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s