Trend ‘Sumbat Selendang Dalam Telinga’ Trend Terbaru Hijabster

Pada wanita-wanita kat luar sana yang mula serabut kepala nak ikut trend lilit tudung yang macam mana untuk tampil bergaya.. Miss A nak bagi kat korang satu lagi trend baru yang sangat senang dan ringkas.. Hehehe..

Tak perlukan jarum dan lilit selendang banyak kali.. Bahan utama yang korang semua perlukan hanyalah ‘lubang telinga’.. Hahaha.. Semua orang ada lubang telinga kan? Kalau korang emergency, pin tudung hilang.. Boleh la buat trend tudung baru ni..

Ada gambar sorang awek bertudung ni dah viral kat media sosial.. Gambar tu viral sebab ada sorang hamba Allah ni rasa, wanita tu dah buat trend tudung baru dengan sumbat tudung masuk ke dalam lubang telinga..

Betul ke korang, memang ini ke trend terbaru untuk pakai selendang? Malas dah nak lilit-lilit, terus korang sumbat dalam lubang telinga je.. Iyerlah, senang sikit kan kalau pin hilang sumbat je dalam telinga..

Kalau terdesak sangat pun tak ada pin tudung.. Tak payah jadikan lubang telinga tu mangsa keadaan.. Kesian wei, lubang telinga tu dicipta bukan untuk disumbat tudung.. Mesti awek ni telinga pekak sebelah kan, sebab sumbat tudung macam tu.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s