Rozita Che Wan Maki Peminat Gara-Gara Isu Tak Bayar Cukai

1e

f

Semalam nama pelakon dan ahli perniagaan terkenal, Rozita Che Wan atau lebih dikenali sebagai Che Ta telah menjadi bualan hangat bila disekat ke luar negara untuk menyambut hari lahir anak bongsunya, Aaisyah Dhia Rana di London.. Semuanya gara-gara masalah cukai tertunggak yang dimiliki oleh Che Ta.. ‘Kesian’ kat Che Ta noh!

Dah buat segala persiapan dan tempah lokasi untuk menyambut hari istimewa anaknya Aaisyah, tapi tak tak boleh pergi lah pulak.. Terpaksa lah Che Ta menyambut hari lahir Aaisyah di Malaysia jer, itu pun di hotel mewah u’olls.. Duit melabur untuk benda lain boleh, bila diminta bayar cukai tak boleh pulak Che Ta yer!

Sampaikan ke hari ini Miss tengok hal ini masih menjadi bualan hangat dikalangan netizen.. Lagipun perkara ini bukan kali pertama berlaku kepada Che Ta, dah kali kedua u’olls.. Bikin malu jer Che Ta oiii! Tayang kemewahan bukan main lagi, nak bayar cukai pun tak mampu.. Haishh..

Yang lagi menarik tu bila Che Ta cakap dia tak mampu nak melangsaikan jumlah besar cukai yang tertunggak tu buat masa sekarang.. Tak mampu lah sangat! Gara-gara isu panas ni jugak Che Ta telah bergaduh besar dengan peminatnya di akaun Instagram beliau..

U’olls tengok jer lah peperangan yang tercetus di antara Che Ta dan peminatnya tu.. Panas betoii! Sampaikan Che Ta maki peminatnya dengan panggilan beruk dan bodoh.. Boleh tahan jugak mulut Che Ta ni yer..

Miss tengok dari cara Che Ta balas komen peminat tu, memang dia marah sangat.. Sampai Che Ta beriya-iya beritahu yang dia bayar cukai pendapatan sejuta setahun, tapi kononnya masih tak cukup.. Tak cukup atau dia bayar tak cukup yer?? Tak akan lah pihak berkuasa nak sekat dia ke luar negara kalau dia bayar cukai kan..

Agaknya Che Ta yang tak menetapi syarat kot, itu pasal pembayaran cukai dia boleh tertunggak sampai jumlah yang besar! Miss rasa Che Ta tak patut marahkan orang lain macam tu sekali secara terbuka.. Sepatutnya dia perlu fikir cara bagaimana untuk menyelesaikan masalah yang dihadapi beliau.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s