Johan Dan Ozlynn Sering Diganggu Individu Misteri

1q

2q

Pasangan suami isteri artis popular, Johan dan Ozlynn memang menjadi tumpuan peminat tanah air.. Bukan saja di dunia realiti, malah dorang turut menjadi tumpuan peminat di media sosial.. Ini kerana Johan dan Ozlynn sering memuat naik video mengusik anak perempuan comel dorang, iaitu Chantiq..

Geram jer Miss bila setiap kali melihat keletah Chantiq, terutamanya bila dia bersama bapanya, Johan.. Johan kalau mengusik orang, memang dia pakar beb.. Hahaha.. Miss tertarik nak menceritakan pasal pasangan ni bila baca status yang dimuat naik oleh Ozlynn di akaun Instagram mereka..

U’olls cuba baca status tu, apa yang berlaku kepada pasangan ni sebenarnya yer?? Bukan bengang lagi Miss tengok.. Miss dengar pasangan ni sering menerima kunjungan dari individu yang tak dikenali di rumah mereka.. Yang pasti bukan peminat! Ini bukan kali pertama berlaku, tetapi dah berkali-kali..

Itu sebab pasangan ni bersuara kerana dah tak selesa apabila diganggu macam tu! Punca privasi mereka diganggu tu apabila ada individu yang menyebarkan maklumat peribadi dan alamat rumah pasangan ni kepada orang ramai.. Itu lah yang bikin Johan dan Ozlynn bengang sangat sampai nak buat report polis..

Miss rasa Johan dan Ozlynn memang patut buat report polis untuk menjaga keselamatan dorang sekeluarga.. Yela, kadang-kadang yang datang tu bukannya kita tahu niat dorang.. Mana lah tahu ada yang datang berniat tak baik ke.. Lebih baik kita berhati-hati daripada terjadi sesuatu yang tidak diingini.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s