Budak WeChat Mahu Mati Sebab Putus Cinta

Memang tak dinafikan budak-budak sekarang ni walaupun mak ayah hantar ke sekolah, tapi otak masih lagi bodoh dan tak berkembang.. Sebab apa bodoh? Hantar pergi sekolah hebat mana pun, bila putus cinta dengan kekasih anak-anak tetap ambil tindakan bodoh jugak..

Lepas ni mak bapak tak payah nak habis duit banyak-banyak kat anak.. Hantar sekolah biasa ja, sebab penyakit ‘bodoh’ ni tetap akan ada juga dalam diri anak-anak bila putus cinta dengan kekasih..

Putus cinta dengan kekasih dah macam dunia nak kiamat.. Tak boleh nak hidup, ku relakan diriku untuk mati dari hidup tanpamu.. Hahaha.. Tak guna betul budak sekarang ni..

Sorang budak wicet ni dengan bangga dah muat naik gambar dia kelar tangan sebab putus cinta dengan pakwe.. Adik ni ambil keputusan untuk kelar tangan sebab dah serabut kepala disebabkan putus cinta..

Dah mati nanti dik, ko dah tak serabut kepala ke? Ko nak menjawab apa dengan malaikat nanti bila disoal dalam kubur sebab bunuh diri? Neraka jahanam ko duduk dik sebab bunuh diri, bekas pakwe ko seronok dok bergelak dengan awek baru, ko pulak duduk neraka.. Hahaha..

Spender pun mak ayah tolong belikan, baru putus cinta dengan kekasih dah nak bunuh diri.. Penat mak ko lahirkan ko dik, kalau tahu dapat anak tak guna macam ni.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s