Budak-Budak Belum Cukup Umur Muat Naik Video ‘Pra-Jimak’ Di Laman Sosial

Aduh la budak-budak sekarang ni, kalau bercinta bukan setakat gambar tengah berjimak nak di muat naik kat laman sosial.. Video pra-jimak pun nak di tunjuk kat semua orang..

Takut Miss A bila tengok dengan teknologi yang makin hebat sekarang ni, pemikiran budak-budak dalam hal ‘berjimak’ pun dah semakin hebat.. Muntah hijau Miss A tengok video korang ni dik oit..

Pasangan kekasih yang kononnya acah-acah sweet ni dah muat naik video klip menyanyi lagu berduet bersama.. Sepanjang menyanyi lagu ni, pasangan ini rakam aksi ‘pra-jimak’ sekali..

Cium pipi, dan berpeluk-peluk bagai kat tepi jalan.. Tak ada lori nak langgar korang ke jilake.. Hahaha.. Korang ingat sweet ke buat video menyanyi macam ni? Budak-budak sekarang langsung dah tak ada rasa malu tayang kat orang aksi ‘pra-jimak’..

Bila putus cinta mula la muat naik gambar video nak bunuh diri pulak.. Alasan nak bunuh diri sebab tak boleh hidup tanpa kekasih hati.. Muat naik gambar nak kelar tangan la, video minum pencuci tandas la..

Buat macam tu ingat kekasih ko tu nak kat ko lagi ke dik.. Dah kena ‘celup’ sekali dua, dia tinggal la ko dik oit.. Ayat sikit budak-budak sekarang dengan ayat manis-manis, dapat la merasa ‘dara’ dorang tu.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s