Tarian ‘Punggung’ Awek Philippines

 

Macam-macam tarian yang dah wujud di dunia sekarang ni.. Dulu pernah kecoh kat media sosial, tarian goyang gerudi yang dilakukan sorang anak pelakon, iaitu Ira Kazar..

Mahunya tak kecoh, memang goyang gerudi betul Ira Kazar punya tarian.. Sampaikan semua lelaki kat luar sana pun goyang ‘hati’ tengok tarian Ira.. Tapi, ada lagi tarian hebat yang boleh goyangkan ‘hati’ korang semua..

Tarian ‘punggung’ sorang awek Philippines yang comey ni.. Fuhh! Memang hebat betul tarian baru ni, harap Ira Kazar tak tiru la buat tarian ni.. Kalau tak, mahu berdarah hidung semua orang.. Hahaha..

Tarian ini memerlukan semua penari untuk tampil dengan memakai seluar pendek sehingga menampakkan punggung masing-masing.. Tak nampak punggung bukan tarian punggung la namanya kan? Hehehe…

Pastinya tarian ‘punggung’ ni bukan kat Malaysia.. Harap tak akan ada remaja-remaja pompuan kat luar sana yang terikut-ikut dengan tarian ni.. Kalau ada remaja pompuan buat tarian ni, tak tahu la nak cakap maruah korang senipis apa.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s