Tahniah!! Saharul Ridzwan Bakal Jadi Ayah

Ramai pulak retis yang bakal menimang cahaya mata sekarang ni yer.. Baru-baru ni kecoh bila pelakon Adi Putra dikatakan bakal menjadi bapak tak lama lagi selepas isteri keduanya, Nor Shahida dikatakan hamil.. Tapi berita kehamilan tu belum disahkan Adi lagi sampai sekarang..

Maklum lah Adi kan dah tak nak kongsi kisah peribadinya lagi kepada umum.. Apa-apa pun u’olls doakan yang terbaik untuk Adi jer lah.. Itu hak dia nak kongsi berita gembira ni kepada umum ke tidak noh..

Tup-tup hari ni giliran pelakon kacak Saharul Ridzwan bakal menjadi bapak pulak u’olls.. Berdasarkan sumber yang Miss dapat, tak lama lagi Saharul dikatakan bakal jadi bapak.. Isterinya, Deena dikatakan sudah hamil u’olls..

Whoaaa.. Saharul dah nak jadi bapak! Miss dengar usia kandungan Deena dikatakan baru mencecah sebulan.. Macam mana pun, sampai sekarang pelakon tu masih belum mahu mengumumkan berita gembira tu kerana kandungan isterinya tu masih berada di peringkat awal..

Tak apa lah Saharul, jaga lah isteri awak tu baik-baik yer.. Nak umum berita kehamilan isterinya cepat atau lambat, itu hak dia.. Peminatnya pun akan faham.. Apa-apa pun, Miss harap isterinya sentiasa dalam keadaan sihat.. Taniah Saharul Miss ucapkan!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s