Pasangan Brangelina Bakal Berpisah Buat Selama-lamanya

Selagi pasangan Angelina Jolie dan Brad Pitt belum disahkan secara rasminya bercerai, selagi tu kisah dorang menjadi bualan hangat.. Sebelum ni Angelina pernah berasa ragu-ragu untuk bercerai dengan Brad, kerana kononnya dia masih sayangkan Brad..

Tapi Miss lihat pasangan ni macam tak akan berbaik semula jer.. Mana tidaknya, pasangan ini dah nekad untuk membawa haluan masing-masing bila dikatakan sudah mula menjual sejumlah aset yang dorang miliki bersama..

Terbaru, pasangan tu telah menjual rumah dorang di New Orlean, Amerika Syarikat.. Setahu Miss, rumah tu dibeli selepas tragedi badai Katrina pada 2007 dengan harga 3.5 juta US Dollar.. Sayangnya kini rumah tersebut secara rasminya telah dijual dengan harga 4.9 Juta US Dollar..

Rumah tu bakal jadi milik orang lain pulak, bukan lagi milik pasangan yang pernah digelarkan pasangan merpati dua sejoli tu.. Selain rumah di New Orleans, Angelina dan Brad juga bakal jual rumah di mana tempat dorang mengikat janji sehidup semati di Chateau Miraval, Perancis..

Nampaknya kisah cinta pasangan ini bakal tamat tidak lama lagi.. Semua aset dorang yang bernilai berjuta-juta tu dah nak dijual, Miss dah tak nampak jalan penyelesaian yang baik untuk dorang.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s