Khairuddin Mahu Cium Kaki Mahathir Sebagai Tanda Minta Maaf

3a-copy

Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan yang selama ini menjadi budak suruhan Tun Dr Mahathir Mohamad, nampaknya sudah mula berubah angin dan berani mengkhianati bekas perdana menteri tersebut. Pengkhianatan terhadap Mahathir bermula apabila Khairuddin bertindak keluar dari Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM).

Hahaha! Nampaknya Khairuddin menjadi orang pertama yang keluar dari PPBM… Budak suruhan sendiri yang buat tahi kat PPBM! Mungkin Khairuddin sebenarnya dah jijik nak jadi balaci Mahathir. Tapi dalam masa yang sama takut pada Mahathir.

Disebabkan risau tindakannya hanya akan memanaskan punggung sahaja di dalam PPBM… Khairuddin nekad mahu berjumpa dan memohon maaf terhadap Mahathir… Kononnya nak bincang dari hati ke hati dan sangat menyesal dengan tindakannya itu.

Mungkin Khairuddin juga sanggup cium kaki Mahathir semata-mata bagi mendapatkan kemaafan atas perbuatannya itu. Tindakan Khairuddin bukan sahaja membusukkan PPBM, malah mencemarkan imej parti baharu tersebut.

Baru masuk dua bulan ditubuhkan tapi sudah ada yang tinggalkan PPBM.. Hahaha! Lepas ni, entah siapa lagi yang akan pergi meninggalkan PPBM. Alasan kenapa Khairuddin tinggalkan PPBM, kononnya atas sebab nak bersiap sedia menghadapi beberapa kes di mahkamah.

Kalau yer pun nak tinggalkan parti… Maklum la dulu… Ini tidak, pakai blahhhh macam tu je! Haha! Nampak sangat yang PPBM ni hanya persinggahan dan tempat berak dan kencing Khairuddin je! Buat busuk parti je mamat ni. – TiraGomez/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s