Hanez Suraya Di Perli Netizen

Macam-macam lah fesyen orang sekarang, terutamanya fesyen Muslimah.. Dah bertudung, direka-reka pulak trend merepek-repek.. Itu sebab Miss tengok sekarang ni ramai yang bertudung hanya semata-mata kerana fesyen jer.. Bukannya kerana seikhlas hati untuk menutup aurat pun!

Baru-baru ni, pelakon Hanez Suraya telah menarik perhatian ramai dengan fesyen tudung yang ditonjolnya.. Caranya bertudung tu, Miss tengok tak ada masalah sangat.. Tapi masalahnya tu, subang yang dipakainya tu! Dah bertudung, gedik nak pakai subang jugak.. Tak faham betul Miss dengan orang yang terlalu ‘kreatif’ macam ni..

U’olls tengok jer lah gambar Hanez tu, ‘cantik’ betul subang tu kan.. Baik punya terkeluar macam tu! Gara-gara subang yang dipakai pelakon tu, ramai yang menggelarkan subang tu sebagai ‘tali pengikat langsir’.. A’ahh.. Memang serupa sangat! Hahaha..

Menarik perhatian Miss lagi tu, gaya Hanez tu telah diparodikan oleh seorang wanita yang dikenali Syuhada menerusi akaun Twitter.. Wanita tu troll baik punya dengan memakai tali pengikat langsir betul-betul di telinganya.. Lawak jer Miss tengok! Hahaha..

Kalau Hanez tengok gambarnya dibandingkan dengan wanita tu, mesti berbulu jugak lah Miss rasa.. Hahhaha.. Itu lah lain kali kalau nak berfesyen agak-agak lah, jangan ‘tali pengikat langsir’ pun nak dijadikan aksesori.. Nasib Hanez lah kena troll! Hahaha.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s