Elly Mazlein Diserang Saudara Azmi Hatta Di Laman Sosial

Sebelum ni perang kisah ‘rumah tangga’ antara Elly Mazlein, Faye Kusyairi dan Azmi Hatta pernah menjadi bualan hangat.. Elly dan Faye ‘berperang’ berminggu-minggu jugak lah.. Lepas tu Azmi pulak muncul mengeluarkan kenyataan ‘bangang’, tapi lepas tu Miss tengok kisah dorang dah menyepi..

Miss pun ingatkan kisah ‘rumah tangga’ panas tu tak akan timbul lagi, selepas masing-masing mendiamkan diri.. Tup-tup hari ni kecoh lagi bila seorang saudara perempuan Azmi muncul menyerang dengan cara menyindir Elly di Twiiter..

U’olls tengok jer lah tweet-tweet biadap yang dimuat naik oleh gadis yang dikenali sebagai Piqa Mansorr tu.. Apa masalah dia yer?? Miss tengok tweet yang baru Piqa Mansorr muat naik tu mengkritik Elly menyanyi.. Mungkin dia menonton konsert Gegar Vaganza kot..

Walaupun suara Elly sedap didengari, tapi kalau orang jenis hati busuk macam Piqa ni akan kritik juga kata tak sedap.. Tengok jer lah dengan selambanya dia mengatakan Elly gedik dan menyanyi lagu karaoke.. Hati busuk punya orang! Puuihh..

Menarik perhatian Miss lagi tu, tweet-tweetnya sebelum ni.. Bukan main lagi dia menggelarkan netizen ‘babi’ gara-gara tak percaya kenyataan yang pernah dikeluarkan Azmi sebelum ni.. Kononnya tak puas hati lah orang ramai lebih percayakan Elly berbanding Azmi..

Dah terang-terang Elly yang menjadi mangsa.. Orang lain pun boleh nampak lah siapa salah dan siapa betul, bukannya main sokong buta-buta je.. Bengong! Bila tweet-tweetnya menjadi bualan hangat, Miss tengok laman sosial Instagramnya dah ditutup.. Tak tahan kena maki lah tu!..

Itu pasal cepat-cepat tutup akaun Instagram!! Itu lah masuk campur lagi hal rumah tangga orang.. Bajet bagus jer! Elly pun sempat membalas komen kepada Piqa Mansorr.. U’olls baca jer lah.. Kesian Miss dengan Elly, tak habis-habis diganggu dengan mahkluk biadap macam ni.. Lepas satu, satu yang menimpanya.. Bersabar lah Elly yer..

Orang macam Piqa memang sengaja nak mencari publisiti murahan! Dia sebenarnya cemburu dengan perhatian orang ramai berikan kepada Elly.. Itu sebab dia sengaja muat naik tweet-tweet bodoh macam tu untuk menarik perhatian orang lain!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s