Betina Sangap Muat Naik Video Lucah Di Laman Sosial

1

2

Miss A rasa, perempuan yang gunakan laman sosial untuk tujuan memuaskan nafsu dia ni mungkin perempuan yang mempunyai masalah otak.. Sorang awek ni sanggup muat naik gambar dan video lucah di laman sosial, semata-mata nak puaskan nafsu lelaki di akaun Facebooknya..

Sebelum ni, awek ni pernah viral sebab berani muat naik gambar seksi.. Terkini, awek ni dah makin berani untuk muat naik video sedang beraksi separuh bogel pulak..

Bukan kat luar negara tapi dalam Malaysia sendiri, katanya awek ni orang Kelantan.. Asam keping dah sangap sangat agaknya, sampai perlu muat naik gambar dan video nak menaikkan nafsu lelaki kat luar sana..

Dik, kalau setakat nak muat naik video tunjuk macam tu tak payah tunjuk la.. Setakat selak sikit-sikit buat lelaki kat luar sana geram, tak cukup hebat..

Ko tanggalkan terus tuala tu, baru berani.. Dah sangap sangat kan, baru ramai lelaki datang kalau ko muat naik gambar bogel.. Dah manis bertudung tapi perangai macam pelacur.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s