Uqasha Senrose Tayang Video ‘Buah Selambak’ Di Instagram

Ramai sungguh ‘kawan’ lelaki Uqasha Senrose yer.. Patut lah ramai yang panggil Uqasha ni ‘playgirl’.. Suka berkawan dengan lelaki..

Bila ada yang mengaku tengah ‘tangkap cinta’ dengan dia.. Tahu pulak Uqasha ni nafikan ek..

Sebelum ni pun ada seorang pelakon baru yang ‘terkena’ macam tu dengan Uqasha.. Kesian jer Miss tengok pelakon tu.. Pelakon tu beriya-iya mengumumkan secara terbuka pasal perasaan cinta dia dekat Uqasha..

Tapi Uqasha dengan selamba menafikan dorang ada hubungan istimewa.. Uqasha beriya-iya menafikan tu sebab dia sedang ada hubungan dengan lelaki lain.. Patut lah tak mengaku..

Tapi Miss bukannya nak menceritakan pasal hubungan cinta Uqasha pun.. Itu cerita membosankan! Cer korang tengok video ni, bukan main lagi Uqasaha ‘cucuk langit’ dalam kereta yer.. Miss pada mulanya tak tertarik tengok pun kerana lelaki tu bukannya retis pun..

Tapi disebabkan Uqasha ada dalam kereta tu, itu yang menarik perhatian Miss.. Hihihi.. Berbulunya mata Miss tengok video ni, bukan main lagi Uqasha bergoyang.. Dah lah pakai seksi dan ketat pulak tu.. Bergoyang semua ‘benda’ yang ada kat badan dia.. Haisshh!

Gara-gara video tu jugak, ruang komen laman sosial Instagram lelaki yang dikenali Yaprafi dipenuhi dengan kritikan terhadap Uqasha.. Komen ‘pedas’ lagi tu, ada yang menggelarkan Uqasha macam ‘GRO’.. Ambik kau Uqasha!

Siapa suruh tak tahu malu terkinja-kinja bergoyang tak ingat dunia.. Tak pasal-pasal laman sosial kawan dia jadi tempat untuk maki Uqasha! – Misshana/Utaranews

https://www.instagram.com/p/BMLD2R6gQbT/?taken-by=yaprafi

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s