Paris Hilton Belanja Gambar Bogel Untuk Peminat

a

Mak aiiii! Dah macam model majalah ‘Playboy’ bila Miss sekali tengok si Paris Hilton ni.. Huhuhu.. Dasyat betul selebriti popular Paris Hilton ‘belanja’ untuk peminatnya di Instagram yer.. Sekali dia bagi ‘hadiah’ untuk peminat, ini jadinya.. ‘Belanja’ gambar tanpa seurat benang di badan.. ‘Terbaik lah Paris oii!

Bagi Miss, Paris ni bukannya ada bakat jadi seorang anak seni pun.. Merepek jer dia ni! Tapi disebabkan dia kaya raya, dia mampu melakukan apa saja yang dia suka.. Maklum lah Paris merupakan pewaris kepada hotel Hilton dan lain-lain lagi..

Korang tengok lah gambar ni, boleh tahan jugak Paris ni yer.. Baik punya dia bergambar tanpa seurat benang dengan tali yang kononnya ‘menjerat’ dia.. Miss tengok Paris dah macam pelakon ‘po*no’ jer..

Gambar ni diambil kononnya untuk sebuah majalah.. Patut lah bukan main seksi baq hang! Tapi bagi orang barat gambar yang macam ni kira biasa je.. Dah budaya dorang berbogel..

Agaknya dorang pun dah ‘muak’ tengok gambar bogel macam ni noh.. Nasib baik lah retis-retis Malaysia tak macam ni.. Kalau tak, bikin panas jer!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s