Kakak Neelofa ‘Naik Hantu’ Di Instagram!!

1q

2q

Nama pelakon Neelofa tak perlu Miss perkenalkan lagi, dah dikenali ramai.. Lebih-lebih lagi nama pelakon tu sekarang meletup-letup kerana penangan lakonannya bersama Fattah Amin dalam drama ‘Suri Hati Mr.Pilot’.. Miss tengok, sampai sekarang drama itu menjadi bualan hangat penonton..

Tapi Miss bukannya nak menceritakan pasal Neelofa pun, ni cerita mengenai kakak Neelofa, iaitu Noor Nabila.. U’olls kenal, kan?? Tipu lah kalau korang tak kenal dengan Nabila.. Selain dikenali sebagai kakak Neelofa, Nabila jugak kan dikenali sebagai kekasih hati pelakon popular, Sharnaaz Ahmad.. Pasangan paling ‘sweet’ tu! Hihihii..

Walaupun dia bukan retis, tapi Miss tengok Nabila dah macam retis kerana ramai yang nak tahu mengenainya.. Miss tertarik nak menulis cerita pasal kakak Neelofa ni kerana status panas Nabila di laman sosial Instagramnya..

U’olls baca status yang dimuat naik tu, sakan sungguh Nabila mengamuk dan maki hamun.. Dia marahkan siapa tu yer?? Siap panggil perempuan gila bagai! Boleh tahan jugak mulut kakak Neelofa ni yer.. Kata-kata kesat dilempar untuk meluahkan perasaan marahnya..

Miss tengok Nabila mengamuk sakan kerana ada seorang perempuan cuba porak peranda keluarganya.. Keluarga Neelofa kena kacau?? Panas betoi ni! Perempuan gila yang digelarkan oleh Nabila dikatakan cuba rampas suami orang.. Perempuan tu cuba nak rampas bapak Nabila ke??

Patut lah Nabila mengamuk sakan, habis keluar kata-kata kesat dilemparkan kat perempuan tu.. Bila status ni jadi bualan hangat, Miss tengok status ni di laman sosial Instagram Nabila telah dipadam.. Miss pun tak dapat pasti kesudahan cerita ni macam mana.. Apa-apa pun, Miss harap tak ada berlaku yang lebih teruk lah yer.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s