Elly Mazlein Terkena Buatan Orang

Tak cukup dengan penderitaan kisah rumah tangga yang dilalui.. Penyanyi dan pelakon Elly Mazlein kini dikatakan menerima gangguan ganjil yang menyebabkan kesihatan dan fokusnya sepanjang menyertai Gegar Vaganza musim ketiga terjejas..

Disebabkan gangguan tu, membuatkan kesihatannya masih tidak pulih walaupun sudah tiga minggu mendapatkan rawatan perubatan.. Miss dok perhatikan jugak Elly ni, dia memang sakit sejak program realiti tersebut bermula lagi..

Tapi yang Miss pelik, sampai sekarang tak sembuh-sembuh.. U’olls boleh nampakkan Elly akan muat naik gambar setiap kali dia mendapatkan rawatan.. Semalam pun Miss dengar, Elly mendapatkan rawatan doktor sebelum naik ke pentas..

Elly jugak memberitahu yang dia menerima gangguan pelik ketika di rumah, sampaikan dia sentiasa berasa takut.. Macam-macam yang menimpa Elly noh! Semalam pun Elly hampir-hampir nak tersingkir dari Gegar Vaganza bila mendapat markah kedua terbawah..

Malam tu persembahan Elly dikatakan kurang memuaskan kerana terlupa lirik.. Itu pun dah diakui tuan empunya badan, Elly merasakan rasa bersalah terhadap peminatnya dengan memuat satu video memohon maaf di laman sosial Instagramnya..

U’olls tengok jer lah video ni, Miss tengok Elly pun macam susah jer nak bercakap dan nampak tak sihat.. Miss harap Elly cepat sembuh dan terus berusaha dalam konsert Gegar Vaganza akan datang.. – Misshana/Utaranews

https://www.instagram.com/p/BMNuvplAljs/?taken-by=iamellymazlein

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s