Nia Ramadhani Hamil Anak Ketiga

Dah lama Miss tak dengar cerita pasal pelakon Indonesia, Nia Ramadhani Bakrie.. Miss tengok dia pun dah jarang berlakon sekarang.. Tup-tup Miss dengar pelakon yang terkenal menerusi sinetron Bawang Merah Bawang putih ini dikatakan sedang hamil anak ketiga..

Nia telah mengumumkan kehamilannya secara terbuka, dan memberitahu usia kandungannya kini berusia sembilan minggu.. Amboii Nia.. Dalam diam-diam tambah anak lagi yer.. Tak silap Miss, anak kedua Nia, Mainaka Zainati Bakrie baru nak menginjak usia setahun..

Cepat sungguh dia nak tambah anak noh.. Hihihi.. Nia mengatakan dia bersama suaminya, Adriansyah Bakrie merancang untuk mempunyai tiga orang anak jer.. Tapi kalau ditakdirkan lebih daripada tu, Nia cakap dia tak kisah dan menerima dengan hati terbuka..

Kita hanya mampu merancang, segalanya ditentukan Tuhan.. Kalau ada rezeki lebih, tak kan nak ditolak pulak! U’olls rasa Nia bakal menerima anak lelaki atau perempuan yer?? Lagi pun dia memang dah mendapat sepasang anak sebelum ini..

Tak kisah lah perempuan atau lelaki, janji Nia selamat melahirkannya nanti.. U’olls tengok jer lah gambar Nia sekeluarga, Miss dah nampak baby bump Nia.. Comel jer dorang sekeluarga dengan pakaian superhero! Hahhaa.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s