Filem Rock Bro Berjaya Kutip RM1.5 Juta

Selepas beberapa hari ditayangkan di seluruh pawagam di Malaysia, filem ‘Rock Bro’ arahan Mamat Khalid nampaknya telah berjaya mencatatkan hasil kutipan yang luar biasa.. Filem tersebut berjaya meraih kutipan sebanyak RM1.5 juta.. Perh, hebat weiii..

Bukan senang filem tempatan nak mencapai kutipan berjuta-juta dalam masa beberapa hari u’olls.. Sebelum filem ini ditayangkan, Miss tengok memang dah ramai yang menanti dan ‘excited’ nak tengok filem ni..

Maklumlah filem ini merupakan filem bahagian akhir bagi sambungan filem ‘Rock’ dan ‘Rock Ooo’..

Miss dapat tahu, filem ini pada asalnya ditayangkan pada tarikh 28 Oktober.. Tapi pihak pawagam meminta untuk dipercepatkan tayangannya..

Nampaknya berbaloi permintaan pihak pawagam terbabit.. Berbaloi jika dilihat pada kutipan tiket yang berjaya dikumpul itu.. Tersenyum lebarlah nampaknya abang Mamat Khalid.. Hehehe..

Pada sesiapa yang belum menonton filem ini, Miss cadangkan.. Baik korang pergi tengok cepat..

Kalau dah ceritanya sebelum ni dah memang gempak, apatah lagi yang baru ni kan.. Lagi pun, ini kisah perjalanan terakhir bagi keseluruhan cerita tersebut..

Tak rugi pun menonton! Lagi satu tu, sama-sama lah u’olls memberi sokongan terhadap filem tempatan yer.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s