Sharnaaz Ahmad Tayang Anu Di Instagram

Siapa yang tak kenal dengan pelakon berbakat Sharnaaz Ahmad.. Setiap lakonannya memang memberi kesan kepada penonton.. Boleh dikatakan Sharnaaz seorang pelakon yang hebat lah.. Bakatnya memang tak boleh dinafikan!

Tapi pelakon ni sentiasa dihimpit dengan pelbagai kontroversi panas dan jenis mulut lepas.. Sekarang ni Miss tengok Sharnaaz dengan kekasihnya, dah jarang muat naik gambar bersama.. Gaduh ke?? Kalau tak sebelum ni, kerap jugak muat naik gambar bersama..

Opps.. Miss sebenarnya bukan nak cerita pasal kisah cinta Sharnaaz pun.. Itu semua orang dah tahu kisah dorang, maklum lah pasangan paling ‘sweet’ dikalangan retis bercinta.. Korang tengok video Sharnaaz sedang workout, patut la badan dia sado bukan main.. Rajin workout rupanya!

Lagipun pelakon ni kan memiliki gym sendiri.. Tapi yang menyakitkan mata miss melihat tu, tertayang pulak benda yang tak sepatutnya ditayangkan.. Sharnaaz beriya-iya nak tayang video dia tengah workout, dia tak perasan ke bahagian ‘tut’ dia dah terserlah.. Malu lah Miss tengok.. Huhuhu..

Nak buat video tu, fokus lah bahagian yang patut jer.. Bahagian yang tak patut ditayangkan tu, jangan terhegeh-hegeh dok tayang Sharnaaz oii.. Malu lah orang tengok! Haaissshh.. – Misshana/Utaranews

https://www.instagram.com/p/BMA_yUTAnlM/?taken-by=sharnaazahmad

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s