Miley Cyrus Tak Suka Dengan Cincin Tunang Pemberian Liam Hemsworth

Sebelum ni beriya-iya bercinta dengan kaum sejenis, akhirnya memilih lelaki juga jadi pasangan hidup.. Opss.. Miss lupa lah penyanyi terkenal Miley Cyrus ni kan jenis tak kisah jantina pasangan dia.. Lelaki atau perempuan, sama je dia tibai.. Menjijikkan betoii!

Baru-baru ni, penyanyi yang terkenal dengan lagu ‘Wrecking Ball’ telah menarik perhatian ramai apabila mengumumkan pertunangannya bersama kekasih, Liam Hemsworth dalam sebuah program realiti ‘The Ellen DeGeneres Show’.. Tapi Miss tengok bukan setakat berita pertunangan Miley jer yang menarik perhatian..

Miley siap mengaku yang dia tak berapa suka dengan reka bentuk cincin tunang yang Liam bagi kepadanya.. Miley kononnya merasakan cincin berlian Neil Lane tu tak sesuai dengan gaya dia.. Cerewet jugak Miley ni yer! Orang dah bagi tu, terima jer lah dengan seikhlas hati..

Ini tidak, kritik lebih-lebih pulak.. Kalau perempuan lain dapat cincin berlian macam dia, dah terlompat-lompat kegembiraan.. Hahahah.. Mungkin Miley rasa dia mampu beli sebentuk cincin macam tu, itu sebab dia tak kisah dan cerewet bagai..

Miss rasa Liam kena bagi cincin bentuk animasi, baru Miley suka agaknya noh.. Miley kan jenis gila-gila sikit.. Maklumlah masih muda lagi! Perhiasaan macam tu tak sesuai untuk dia.. Macam mana pun Miley cakap, dia tetap akan memakai cincin tersebut sebagai tanda cinta yang ditunjukkan kekasihnya.. Sweet jugak Miley ni rupanya!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s