Sharifah Sakinah Tayang Tundun Untuk Tatapan Peminat

1q

Dia tayang perut pulak dah! Miss tengok bukan setakat perut jer dia tayang, bahagian tundun pun terserlah ditayangkan ‘free-free’ macam tu jer.. Sengaja lah tu Sharifah Sakinah nak bagi peminat tengok tundun dia..

Miss tengok Sakinah sekarang ni bukan main seronok bercuti bersama suami tercinta.. Setiap hari ada jer dia muat naik gambar di Instagram.. Gambar sedang mandi dalam bathtub pun nak tunjuk.. Nasib baik dia duduk dalam buih sabun jer..

Kalau Sakinah buat gila tayang bahagian yang tak sepatutnya, pasti kecoh punya lah.. Lepas tu mesti ramai yang menghentam dan menggelarkannya sebagai perempuan murahan.. Mungkin gelaaran itu yang Sakinah mahukan..

Bagi Miss, Sakinah ni macam selebriti terkenal Kim Kardashian jer.. Sikit-sikit nak dedahkan tubuh dorang yang menggiurkan tu untuk tatapan umum.. Cuma pelakon ni tak boleh lah nak lagak macam Kim betul-betul.. Kim memang sentiasa berbogel walaupun berpakaian..

Motif dia tayang perut tu hanya lah semata-mata nak promosi tea detox jer pun.. Bila lah Sakinah nak berubah yer! Miss tengok ada-ada saja hal yang dia buat.. Walaupun dikritik macam-macam sebelum ni, Sakinah tetap dok buat perangai tak senonoh..

Miss tengok Sakinah tak pernah serik langsung.. Kepala batu betoii! Pelakon ni masih dengan caranya sendiri.. Kononnya nak menjadi diri sendiri lah! Apa-apa jer lah Sakinah oi.. Lepas ni kalau dah kemaruk sangat nak tayang badan, Miss harap Sakinah boleh pergi ‘casting’ untuk filem lucah.. Lagi senang… Sesuai sangat dengan Sakinah.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s