Saharul Ridzwan Tak Sabar Nak Dapat Anak

Bila dah kawen, target utama pasangan yang dah kahwin mesti lah menanti orang baru dalam hidup dorang.. Siapa yang tak nak anak, betul tak?? Miss rasa begitu jugak lah dengan pelakon kacak Saharul Ridzwan yang sudah hampir dua bulan bergelar suami kepada Deena Emir..

Miss dengar ramai yang patah hati bila pelakon ni membuat keputusan untuk kawen.. Hahhaaha.. Bagi Miss, Saharul merupakan seorang pelakon yang berbakat.. Lagi satu tu, lakonannya mampu mencair ramai hati perempuan di luar sana.. Hahhaa..

Miss tertarik nak tulis pasal Saharul kerana tertarik dengan gambar yang dimuat naik di laman sosial Instagramnya ni.. Nampak macam Saharul dah tak sabar nak ada anak jer tu?? Yela, bila dah ada anak, boleh lah pakai kasut sedondon macam tu.. Hihihi..

Bukan setakat Miss jer fikir Saharul tak sabar nak dapat anak, begitu jugak dengan peminat-peminatnya.. Korang tengok komen-komen tu semua, semuanya doa harap Saharul akan terima orang baru tak lama lagi..

Miss pun tak sabar nak tengok Saharul bergelar seorang bapak nanti, kebiasaannya tengok dalam lakonan jer.. Itu tak ada feel sangat sebab tu bukan anaknya.. Hahaha.. Lagi satu tu, Miss dengar tak lama lagi Saharul dan isterinya bakal berbulan madu di Mekah.. Bestnya!

Sampai sana boleh lah berdoa-doa banyak.. Apa-apa pun, rezeki datang awal atau lambat.. Itu semuanya kerja Tuhan.. Kita hanya mampu berdoa yang terbaik.. Betul tak?? – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s