Neelofa Perkenalkan ‘Gaya Tudung’ Terbaru

Ehhh.. Itu dah kenapa pin boleh tercucuk di telinga tu Neelofa?? Tersalah cucuk ke?? Lawak jer Miss tengok pin tu terpacak betul-betul di bahagian telinga Neelofa.. Kalut nak keluar agaknya, itu pasal tak perasan cucuk pin kat telinga.. Hahhaaha..

Ataupun Neelofa nak memperkenalkan trend hijab terbaru?? Mana lah tahu kan, perempuan berhijab sekarang macam-macam trend dorang buat.. Lilit tudung macam pocong lah, gantung perhiasan di telinga walaupun bertudung dan macam-macam lagilah kalau Miss nak beritahu..

Korang tengok jer lah gambar Neelofa ni, jarum tu dah lah halus.. Kalau tercucuk masuk dalam telinga dia.. Naya jer! Cucuk pin kat situ pun boleh noh.. Kreatif sangat lah orang sekarang..

Ini kalau Neelofa yang bawa trend macam ni, pasti akan ramai yang ikut.. Maklumlah retis yang memperkenalkan trend ‘style’ macam tu.. Walaupun macam bangang jer trend tu.. Korang jarang risau lah, pasti akan ada yang ikut punya..

Lagi pelik style yang diperkenalkan, lagi lah ramai yang suka.. Kononnya rare dan ‘style’ sangat.. Apa-apa jer lah.. Bagi Miss, pakai tudung kerana untuk menutup aurat.. Bukannya kerana fesyen semata-mata yer.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s