Nad Zainal Belanja Badan Putih Gebu Di Instagram!!

e

Amboii Nad Zainal.. Tak sabar nak bebas nampaknya! Miss rasa Nad baru sahaja menimang cahaya mata pertama pada 14 Oktober lalu.. Itu pun dah tak sabar-sabar nak keluar yer! Jaga sikit Nad, awak tu masih dalam pantang.. Tak elok terburu-buru nak menikmati kehidupan bebas seperti sebelum ni..

Bukannya apa, orang dalam pantang ni, kena jaga diri betul-betul.. Bukannya boleh terkinja-kinja tak tentu pasal, takut lain jadinya nanti! Lagi satu tu, Miss rasa Nad tak patut pakai pakaian terdedah macam tu.. Orang tua-tua cakap, badan akan masuk angin..

Perempuan lepas bersalin kan memang mudah masuk angin.. Itu sebab lah masa perempuan berpantang kena sentiasa pakai stoking.. Takut angin masuk! Tapi itu lah bila wanita moden berpantang, inilah jadinya.. Tak menitikberatkan perkara yang penting.. Ikut kepala dan keselesaan diri jer!

Dorang tak sedar masa tua nanti, mulalah nak sakit macam-macam.. Tak macam wanita zaman dulu yang betul-betul teliti ketika berpantang.. Dijaga rapi dari segi segalanya, untuk mengelak daripada kemudharatan di masa akan datang.. Miss nak ingatkan Nad supaya jaga diri tu betul-betul ketika berpantang..

Badan tu nak pakai lama lagi! Kalau tak dijaga dengan betul, menyesal di kemudian hari dah tak ada guna Nad oii.. Tak payah lah kalut sangat nak bebas.. Dah habis pantang nanti, buat jer lah apa saja yang dia suka yer.. Nak terkinja-kinja dari pagi sampai ke subuh pun boleh.. Hahaha.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s