Shaheizy Sam Dan Syatilla Melvin Dipuji Peminat

Sudah menjadi budaya orang sekarang untuk muat naik apa saja di laman sosial, tak kira lah muat naik gambar atau video sekali pun.. Golongan artis-artis pun tak terkecuali mengikut budaya ni, sikit-sikit muat naik gambar dengan pelbagai kapsyen yang ditulis..

Jadi retis lagi lah kena aktif, nak tunjuk segala perkembangan kat peminat dorang.. Lebih-lebih lagi bila pasangan artis yang baru berkahwin, lagi lah dorang giat muat naik gambar mesra bersama pasangan.. Setiap hari ada jer muka dorang menghiasi laman sosial..

Tapi kalau yang tak berkahwin pun, kerap muat naik jugak! Hahahaha.. Tetapi kalau korang perasan ada pasangan artis yang dah berkahwin tetapi jarang berkongsi gambar dorang dengan peminat di media sosial.. Siapa yer?? Cer korang teka!

Pasangan tu adalah Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin.. Memang betul dorang ni jarang berkongsi gambar bersama di media sosial.. Bagi Miss, pasangan ni sangat ‘humble’ dan tak menunjuk sangat, walaupun ramai mengakui pasangan ni sangat sweet..

Alasan Sam dan Syatilla jarang berkongsi gambar kerana dorang tak nak peminat jemu dengan dorang.. Bagus betoii!! Yela, hari-hari dok muat naik gambar mesra, berbulu jugak lah mata ni nak tengok.. Betul tak??

Tak macam sesetengah pasangan artis yang dah berkahwin tu, contohnya Anzalna dan pasangannya Hanif.. Nak tidur pun nak beritahu tahu satu alam semesta, siap mengambil gambar dengan baju tidur lagi.. Hal dalam bilik pun nak beritahu.. Poyo jer!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s