Nora Danish Semakin Tamak!!

Semakin kaya lah nampaknya pelakon cantik Nora Danish ni yer.. Sebelum ni buka kedai makan, lepas tu jual tudung dan baju jenama sendiri.. Miss tengok perniagaan tudung dan baju yang Nora jual memang laris.. Maklum lah, artis popular yang jual! Mestilah laku.. Ye dok??

Lagi pun Miss tengok design tudung dan baju Nora memang cantik-cantik.. Patut lah ramai yang tertarik! Tak cukup dengan perniagaan menjual tudung dan baju, Miss tengok Nora semakin melebarkan lagi perniagaan beliau dengan menjual kasut jenama sendiri..

Korang tengok rekaan kasut dia tu, cantik tak?? Boleh tahan lah, tapi harga yang ditawarkan pun memang boleh tahan mahal jugak lah.. Hahhaha.. Semakin aktif Nora dalam bidang perniagaan sekarang ni noh..

Berlakon pun masih aktif pelakon ni, memang jenis ‘workaholic’ betul! Kerja tu, kerja jugak yer Nora.. Takut asyik sibuk mengejar impian, sampai anak pulak terabai.. Tapi tak apa, bekas mak mertua pun masih ambil berat pasal anak dia tu.. Betul tak??

Itu pasal Nora bebas jer nak melakukan apa saja dia suka.. Apa-apa pun, Miss harap Nora dan kekasihnya, Nedim cepat-cepat lah berkahwin.. Dah lama sangat dah berkawan! Tak manis ke hulu, ke hilir bersama tanpa ikatan! Tiba-tiba Miss sebut pasal kahwen pulak.. Hahaha.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s