Baim Wong Ditinggalkan Kekasih Selepas Kantoi Curang Dengan Wanita Lain

Sebelum ni nama pelakon popular Indonesia, Baim Wong pernah hangat digosipkan bercinta dengan pelakon tempatan, iaitu Elfira Loy.. Tapi itu kisah lama, lagipun Baim sudah mempunyai kekasih baru yang bernama Laissti..

Miss ingatkan hubungan pasangan tu masih baik sampai sekarang.. Tup-tup Miss dengar hubungan dorang dah terputus di tengah jalan.. Baim sendiri yang muat naik status putus cinta di laman sosial Instagram beliau baru-baru ini..

Korang tengok status Baim tu, bukan main sedih lagi Baim.. Lawak jer Miss baca dia punya ayat ‘aku berdosa’.. Hahaha.. Apa yang membuat pasangan ni putus yer?? Yela, tak akan tiba-tiba putus tanpa sebab pulak noh.. Mesti ada sebab punya!

Kalau korang nak tahu, punca pasangan ni putus dikatakan kerana tersebar gambar-gambar Baim bersama perempuan lain di sebuah pusat membeli belah di kawasan Senayan, Jakarta Selatan, baru-baru ni..

Ini makannya! Dah ada awek, gatal nak mencari lain lagi.. Padan lah ditinggalkan kekasih! Hahaha.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s