Amyra Rosli Berpakaian Seperti Bintang Filem Porno!!

o

o1

o2

o3

Artis bila dah terlalu yakin dengan gambar yang dimuat naik di media sosial, memang akan menjadi bahan kritikan netizen la.. Itu lah yang berlaku kepada pelakon cantik, iaitu Amyra Rosli.. Miss rasa tarikkh perkahwinan Amyra dan Amar Bahrin dan nak dekat.. Kira Amyra ni tengah ‘darah manis’ la ek..

Baru-baru ni Miss ada dengar yang Amyra ada cakap yang dia tak buat langsung persiapan perkahwinan kerana masih sibuk bekerja.. Memang sibuk pun Miss tengok Amyra ni.. Terkejar ke sana ke sini melakukan kerjanya..

Mana nak berlakon lagi, jadi duta lagi.. Maklumlah nama pun dah meletop-letop sekarang.. Job pun mesti banyak kan.. Baru masyuk u’olls! Tapi Miss bukannya nak menceritakan pasal kerjaya dia pun..

Korang tengok gambar Amyra bersama kawan dia ni, kedua-duanya Miss tengok memang cantik.. Cantik tapi sayang, walaupun duit banyak tapi tak tahu nak beli pakaian yang senonoh sikit.. Cuba korang tengok baju yang dorang pakai.. Sekali Miss tengok dah macam pelakon filem porno dah..

Disebabkan gambar ni, Amyra dah jadi bahan kutukan dan ‘modal’ untuk lelaki-lelaki berfikiran otak kuning di luar sana.. Miss baca komen-komen yang netizen bagi tu pun.. Miss dah malu.. Tak tahu lah kalau Amyra yang baca..

Ada yang komen, baju yang Amyra pakai tu menampakkan baju dalam dia.. Betul ke?? Cuba korang tengok.. Ada nampak ke baju dalam Amyra dalam gambar tu?? Padan muka kena kritik sampai macam tu dengan netizen.. Inilah yang jadi bila dah terlalu selesa dengan cara berpakaian diri sendiri.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s