Sulli Tayang Gambar Puting Sebab Nak Berlakon Filem Lucah Di Korea!!

h

Ishh! Ishh! Semakin teruk lah artis dari Korea ni! Tak habis-habis nak cari perhatian dengan publisiti murahan.. Dia buat perangai tak senonoh lagi! Miss rasa pelakon dan penyanyi Sulli ni layak digelarkan sebagai seorang artis yang bermasalah..

Sebelum ni pun pernah dikecam dah sebab tak pakai baju dalam, selamba jer dia tayang puting nenen ketika bersiar-siar dengan rakan-rakan di luar.. Kali ni, dia buat hal lagi sekali.. Nasib baik dia buat perangai tak senonoh tu ketika berada di rumah, tapi apa guna kalau ditayangkan di media sosial.. Orang lain boleh tengok jugak!

Korang tengok lah gambar tak senonoh Sulli ni, kalau dilihat pada reaksinya didalam gambar ni.. Mungkin Sulli baru bangun dari tidur.. Tapi apa motif dia tayang gambar dengan puting nenen dia jelas dok nampak macam tu.. Saja nak bagi peminat dia tengok ka??

Nasib baik jugak lah dia punya ‘buah’ tak mantop macam selebriti terkenal Hollywood Kim Kardashian noh.. Kalau tak, tak sanggup Miss nak tengok.. Huhuhuh.. Miss tengok Sulli sering memuat naik gambar tak senonoh macam ni, dia teringin nak jadi pelakon lucah agaknya yer??

Mana lah tahu nak mencari perhatian pengarah filem lucah untuk ambil dia berlakon.. Itu yang dok meroyan tak tentu masa, asyik dok muat naik benda tak senonoh macam ni je kerja dia.. Mana lah tahu, sekarang kan dia dah kurang dapat job sejak keluar daripada kumpulannya f(x).. Mungkin itu cara dia untuk mencari duit!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s