Neelofa Belanja ‘Lurah Dendam’ Untuk Peminat Drama ‘Suri Hati Mr.Pilot’

g

Selagi drama popular ‘Suri Hati Mr.Pilot’ tak sampai ke penghujung, selagi tu lah timbul macam-macam cerita pasal drama tersebut.. Macam-macam cerita yang timbul Miss tengok, pasal hero dan heroin dalam drama tu lah.. Tak habis-habis cerita dorang!

Terbaru, video Neelofa yang dikatakan tak sengaja tertayang ‘lurah dendam’ dah menjadi viral di media sosial.. Korang tengok video ni, dalam video tersebut menunjukkan ‘lurah dendam’ Neelofa secara tak sengaja dah tertayang semasa dia nak duduk disebelah Fattah Amin..

Tudung yang dipakai Neelofa tersingkap masa dia nak duduk, itu yang nampak apa yang tak patut.. Nasib baik lah mata Fattah masa tu pandang ke tempat lain.. Kalau tak, free-free jer Neelofa ‘belanja’ kat Fattah noh.. Hahaha..

Bila benda macam ni dah jadi viral, ramai yang mengkritik Neelofa kaw-kaw lah.. Itulah, lain kali pakai tudung yang labuh sikit.. Baru lah tak tersingkap tudung awak tu cik Neelofa.. Ataupun pakai baju yang menuntup bahagian dada ke..

Kalau tersingkap tudung tu, tak ada lah tertayang apa yang tak patut ditayangkan.. Kalau benda macam ni tertayang, memang mudah dilihat orang lain.. Maklum lah benda sensitif yang ditayangkan.. U’olls bukan tak tahu rakyat Malaysia ni, memang ramai yang ‘prihatin’.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s