Hairul Azreen Tak Layak Jadi Penyanyi!!

v

h

Nama pelakon Hairul Azreen semakin dikenali ramai sekarang ni, tu pun disebabkan anak dia yang comel tu, Yusuf Iskandar.. Yela, Hairul dan isterinya, Hanis Zalikha sering muat naik gambar atau video comel-comel anak dorang di laman sosial.. Itu lah yang menarik perhatian orang ramai nak tahu perkembangan dorang pun!

Kalau nak diikutkan dari segi lakonan, memang hampeh lah.. Miss tengok pasangan suami isteri tu memang dah slow berlakon.. Cuma dorang sekarang ni giat buat perniagaan bersama jer! Tapi Miss bukan lah nak menceritakan pasal perniagaan dorang pun..

Korang tengok video ni, bukan main lagi Hairul menjiwai lagu yang dinyanyikan tu sambil bermain gitar.. Miss tengok sekarang ni Hairul dok acah-acah nak menyanyi pulak.. Dah banyak video nyanyianya dimuat naik di laman sosial..

Dah tak laku berlakon, nak jadi penyanyi pulak ke Hairul?? Macam ni lah, Miss nasihatkan baik Hairul lupakan niat tu kalau betul dia ada niat untuk menjadi penyanyi.. Bukannya apa, Miss tengok dia tak ada bakat untuk menjadi penyanyi pun.. Suara sumbang!

Bukan Miss jer yang fikir macam tu, korang tengok komen-komen yang dilemparkan untuk nyanyian Hairul tu.. Ramai yang mengkritik mengatakan suara Hairul tak sedap.. Hahahha..

Kalah dah video acah-acah menyanyi pun kena kritik, apatah lagi kalau dia betul-betul nak jadi penyanyi.. Lagi kena kritik kaw-kaw! Miss risau Hairul akan jadi macam Fazura jer.. Menyanyi kerana syok sendiri.. Dah tahu suara tak sedap, ada hati nak jadi penyanyi lagi! Hahhahah.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s