Emma Maembong Dan Kamal Adli Bakal Berkahwin

Hubungan percintaan antara Kamal Adli dan Emma Maembong memang sudah diketahui ramai.. Siapa yang tak kenal pasangan ‘merpati dia sejoli’ yang sering ke hulu, ke hilir bersama ni.. Itu pun macam-macam kontroversi panas pernah menghimpit pasangan ini..

Sebelum ni beriya-iya dorang menghebahkan dorang tengah bercinta.. Tup-tup sebelum ini Emma pernah mengeluarkan kenyataan yang dia anggap Kamal sebagai ‘kawan baik’ jer.. Poyo betul Miss tengok Emma masa tu, dengan selamba je dia cakap macam tu.. Kamal pun sampai speechless.. Tak tahu nak kata apa dah!

Lepas tu timbul lagi kontroversi panas, bila Emma dikatakan mempunyai hubungan istimewa pulak dengan adik penyanyi Fazley Yaakob, iaitu Raf Yaakob, baru-baru ni.. Itu sebab lah ramai yang beranggapan pasangan ni dah putus..

Gara-gara kontroversi panas tu jugak, ramai yang menggelarkan Emma sebagai playgirl.. Suka tukar-tukar boyfriend! Tup-tup hari ni, ada cerita yang cakap Kamal bakal merisik Emma pada hujung tahun ni..

Miss ingatkan hubungan dorang tak akan menjadi bila macam-macam kontroversi panas melanda dorang.. Agaknya Kamal takut Emma kena kebas, itu yang dia cepat-cepat merisik.. Hahahaa. Kalau dah merisik tu, jangan mengambil masa lama pulak nak berkahwin yer.. Lagi cepat, lagi bagus!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s