Angelina Jolie Masih Sayangkan Brad Pitt

Sayang pulak dah! Sebelum ni bukan main lagi nak bercerai.. Kononnya dah tak sanggup tinggal bersama lagi.. Angelina Jolie sampai sanggup menyewa rumah mahal dan terpencil dari orang ramai, gara-gara nak berjauhan dengan Brad Pitt.. Konon nak ketenangan dan tidak mahu diganggu oleh Brad Pitt..

Tup-tup keluar pulak cerita, yang Angelina kini ragu-ragu nak bercerai kerana masih sayangkan Brad Pitt.. Angelina teragak-agak nak bercerai kerana anak-anak mereka sering bertanyakan macam-macam pasal Brad Pitt..

Kalau dah sayang tu, rujuk lah balik.. Apa yang susah sangat! Lagi pun dorang hidup bersama bukannya sekejap.. Lama kot dorang bersama.. Fikirlah anak-anak sama..

Macam mana pun Angelina sekarang ni tak berniat untuk membatalkan penceraian mereka, tetapi tidak terburu-buru jugak untuk melanjutkan proses penceraian tu.. Kononnya dia masih berfikir..

Fikir lah sepuas-puasnya, harap keputusan positif lah yer.. Sejak pasangan selebriti popular Angelina Jolie dan Brad Pitt dikatakan nak bercerai, kisah dorang sering menjadi bualan hangat media massa.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s