Aaisyah Dhia Rana Bakal Menjadi Mangsa Pedofilia Kerana Che Ta

d

d1

d2

d3

Amboii.. Seksinya Aaisyah Dhia Rana! Nak pergi berenang ke tu?? Geram betul Miss tengok pipi tembam Aaisyah.. Kalau dapat tengok secara dekat, pipi dia dah lama kena cubit dengan Miss.. Hahahaa.. Tak boleh dinafikan anak pelakon Rozita Che Wan dan Zain Saidin ni memang comel sangat.. Maklum lah bapak dia kan kacuk mat saleh!

Kalau Aaisyah dah menjadi anak dara nanti, pasti ramai peminat.. Hahaha.. Selain Lara anak Awal Ashaari dan Scha Alyahya menjadi anak selebriti yang sering mendapat perhatian ramai, Aaisyah jugak salah seorang daripadanya..

Disebabkan sering mendapat perhatian lah Che Ta dikritik, kerana tayang gambar Aaisyah seksi di media sosial.. Korang tengok gambar ni, memang anak Che Ta nampak comel dengan pakaian mandi tu.. Tapi Miss rasa tak patut ditayangkan di media sosial..

Bukan setakat Miss jer fikirkan macam tu.. Korang tengok komen-komen yang dilemparkan untuk gambar anak Che Ta tu.. Ramai yang mengkritik Che Ta kerana tidak sensitif dengan isu pedofilia.. Dorang bukannya saja-saja kritik, tapi nak Che Ta sedar betapa bahayanya zaman sekarang ni..

Sebelum ni kan pernah kecoh kes pedofilia, di mana golongan keji yang tertarik secara seksual kepada kanak-kanak sebelum baligh.. Ramai yang risau kalau anak Che Ta akan menjadi mangsa orang keji macam tu.. Golongan macam tu boleh menggunakan gambar anaknya sebagai ‘bahan’ untuk melakukan benda yang tak senonoh!

Miss harap Che Ta ‘alert’ lah dengan perkara penting macam ni.. Jangan suka-suka muat naik gambar anak sesuka hati sangat! Golongan keji yang mencari mangsa ramai di luar sana, sasaran dorang tak kira yang muda ataupun tua.. Lelaki atau perempuan!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s