Miley Cyrus Tampil Berpakaian Tak Senonoh Semasa Berkempen Untuk Hillary Clinton

Sebelum ni Miley Cyrus telah dikecam teruk kerana membenarkan para peminat memegang alat sulitnya, tak kira lelaki atau perempuan semasa konsert beliau berlangsung baru-baru ni.. Satu perbuatan yang menjijikkan dan bodoh!

Terbaru, Miley telah menarik perhatian ramai bila penyanyi berusia 24 tahun tu datang dengan penampilan pelik untuk berkempen sebagai tanda menyokong calon Presiden Amerika Syarikat, Hillary Clinton, di sebuah asrama di Virginia, baru-baru ni..

Kedatangan penyanyi itu untuk mengajak pelajar-pelajar di situ mengundi Hillary sebagai Presiden Amerika yang baru.. Miley sanggup ketuk pintu bilik satu per satu untuk menunjukkan sokongannya terhadapat Hillary..

Korang tengok jer lah pakaian yang dipakai Miley, baik punya reben besar menutup bahagian ‘asetnya’ yang tak seberapa tu.. Nasib baik lah dia pakai kain, kalau dia pakai seluar dalam saja atau hanya pakaian yang lebih menjolok mata.. Memang sakit mata lah..

Miss tak terkejut kalau Miley berani buat macam tu.. Tengok jer lah sebelum ni pun, dah banyak kali Miley tampil dengan pakaian yang pelik-pelik semasa menyanyi atau di mana-mana majlis anugerah.. Penyanyi ni memang berani untuk melakukan kelainan daripada kebiasaan artis lain buat.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s