Justin Bieber Hentikan Konsert Kerana Merajuk Dengan Peminat

Walaupun kehidupan sosial penyanyi muda yang berbakat, Justin Bieber sering dikecam ramai kerana terlampau bebas.. Tapi penyanyi ini tetap menjadi pujaan hati ramai, terutama peminat perempuan kerana mempunyai suara yang power!

Baru-baru ni, Justin ada buat konsert di Manchester tapi Miss dengar ada kekecohan dan Justin dikatakan merajuk dengan peminatnya..

Alahai.. Apa yang buat Justin merajuk ni yer?? Gara-gara merajuk dengan peminatnya, Justin bertindak meninggalkan pentas dan menghentikan konsert selama beberapa minit..

Al-kisahnya, semuanya bermula bila Justin meminta peminat beliau untuk tidak menjerit semasa dia menyanyikan lagi ballad.. Tapi peminat tak mengendahkan permintaan penyanyi kesayangan dorang itu..

Alaa.. Biasalah peminat kalau terlampau excited jumpa artis kesayangan dorang, memang susah nak dikawal..

Dek kerana kesal dengan peminat yang tidak dengar permintaannya, Justin telah bertindak meninggal pentas sebelum kembali semula dua minit kemudian..

Justin sempat meluahkan perasaan kecewanya kepada peminat sebelum meneruskan konsert tersebut sehingga habis..

Sepanjang konsert tersebut berlangsung, Justin dikatakan hanya menyanyikan lagu-lagu beliau tanpa berinteraksi dengan peminat selepas eksiden tersebut..

Merajuk betoi Justin ni noh! Alaa.. Dia pun kena faham, memang susah nak kawal peminat fanatik dia yang beribu tu..

Lain kali tu profesional la sikit, marah macam mana pun.. Tak perlu lah sampai nak tinggalkan konsert.. Dah besar panjang tapi perangai masih macam budak-budak lagi.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s