Demi Maruah Keluarga, Ibu Bapa Sanggup Sembunyikan Kes Sumbang Mahram Anak

‘Harapkan pagar, pagar makan padi”, fikirkan ahli keluarga terdekat atau adik beradik sendiri dapat menjaga kesucian anak dara di rumah.. Alih-alih, abang sendiri pula yang mengambil kesempatan merogol adik sendiri..

Mak bapa fikir kalau anak dara keluar dengan lelaki kat luar sana dan balik lewat berbahaya.. Rupanya tinggalkan anak di rumah lebih bahaya, sampai anak pompuan boleh mengandung dikerjakan abang kandung sendiri..

Tak guna punya abang, sepatutnya sebagai abang perlu melindungi adik dari ancaman bahaya.. Rupanya abang sendiri boleh bernafsu dengan adik dan dah berminggu-minggu rogol adik dia sampai mengandung..

Sorang budak baru berumur 13 tahun dah mengandung 8 bulan dan telah dihantar ibu bapanya ke rumah pemulihan akhlak.. Anak gadisnya berumur 13 tahun dah mengandung 8 bulan kerana dirogol abang kandung sendiri..

Sebabkan takut anak lelakinya ditangkap polis, ibu bapa tak bagi anak perempuan buat laporan polis dan dorang sanggup hantar anak perempuan tu ke rumah pemulihan akhlak sehingga dia bersalin..

Punya nak jaga maruah keluarga, ahli keluarga sendiri sanggup buat tindakan bodoh.. Mak bapa sanggup kahwinkan adik dengan abang kandung sendiri sebab nak tutup sejarah hitam anak-anak..

Anak sendiri buat salah besar, mak bapa boleh dok sembunyi lagi.. Kalau macam ni lah gayanya, Miss A tak hairan kalau perkara jijik tu akan berulang kembali.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s