Pondan Takut Nak Jumpa Mak Mertua!!

Dah dilahirkan sempurna tiba-tiba bila besar nak ubah pulak ciptaan tuhan.. Dah dilahirkan sebagai lelaki, yang nak ubah jadi perempuan tu dah kenapa??

Ko ingat semua orang boleh terima ke dengan ‘shemale’ macam ni? Sorang shemale ni mendedahkan baru bercinta dengan ‘encik suami’ lebih dari 6 bulan.. Selama bercinta tu ‘shemale’ akui encik suami tu memang baik dan caring sangat..

Iyerlah, dah 6 bulan bercinta nak cium-cium pipi bagai, jantan tu tak geli ke nak cium sama spesis? Encik Suami tu ajak shemale ni jumpa dengan mak dia di Kelantan..

Tapi masalahnya yang buatkan shemale ni risau dan takut untuk berjumpa dengan bakal mak mertua, kerana dia takut mak mertua tu tak dapat terima yang bakal menantunya tu bukan perempuan tulen.. Hhahaha..

Mahu pengsan dik oit kalau bakal mak mentua tu tengok bakal menantu dia bukan pompuan tulen.. Macam mana la mak dia nak dapat cucu kalau dah dua-dua ‘pedang vs pedang’.. Hahaha..

Yang peliknya si jantan tu, banyak lagi perempuan tulen kat luar sana.. Yang nak ‘guna’ pondan jugak dah kenapa.. Adoyaii.. Masalah betoi lelaki tu.. – MissA/UtaraNews

One thought on “Pondan Takut Nak Jumpa Mak Mertua!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s