Pengantin Perempuan ‘Pecah Dara’ Semasa Photoshoot Kahwin

3f-copy

Aduh! Sakit yang teramat sangat, tengok pun dah tahu mesti tuan badan rasa sakit sangat.. Tak ada penyakit pergi cari penyakit, banyak lagi cara yang romantik boleh dibuat kalau nak ambil gambar kahwin..

Tak pasal-pasal pengantin perempuan dah ‘pecah dara’ kerana pagar besi.. Video mengenai insiden ini telah menarik perhatian seluruh netizen di media sosial.. Video tersebut menunjukkan sepasang pengantin sedang melakukan photoshoot gambar kahwin..

Biasalah memang menjadi kewajiban selepas kahwin, kena ambil gambar untuk dijadikan sebagai kenangan di hari tua.. Tapi, cara ‘bodoh’ yang digunakan jurugambar untuk mengambil gambar tersebut, memerlukan pengantin perempuan berjalan di atas pagar sambil dipegang pengantin lelaki..

Pagar tu nipis ja kot, dengan pakai baju pengantin yang besar macam tu, pengantin perempuan dah tersilap langkah dan jatuh ‘terkangkang’ dan bahagian sulit pengantin dah terhempap pada pagar tersebut..

Tak pasal-pasal dapat sakit, kalau tak jadi apa-apa kat pengantin perempuan tu selamat la.. Mahu alat sulit pengantin perempuan tu dah cedera dan bagi kesan pada bahagian dalam sehingga tak boleh mengandung, sia-sia je hidup pasangan ini..

Lepas ni pada jurugambar kat luar sana kalau nak buat adegan romantik pun, silalah fikirkan keselamatan pengantin.. Pasangan pengantin pun jangan nak iyekan saja semua cakap juru gambar, dah tahu bahaya tak payah la buat..

Adegan last sekali tu yang buat Miss A tergelak besar, dari Miss A kesian kat pengantin terus tergelak.. Hahaha.. Pengantin lelaki pergi tendang pagar tu dah kenapa bodoh! Bukan salah pagar tu, tapi salah diri ko sendiri sebab benarkan bini ko berjalan atas pagar tu.. – MissA/UtaraNews

https://www.facebook.com/100009875565675/videos/368292860176563/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s