Lelaki Mat Saleh ‘Dicabul’ Wanita Bertudung

Ingatkan wanita je yang boleh menjadi mangsa cabul, nampaknya lelaki sekarang pun dah tak selamat kalau keluar sorang-sorang.. Hahaha.. Satu video dah menjadi viral di media sosial, video mengenai sorang lelaki yang telah dicabul oleh wanita bertudung..

Dah elok bertudung litup, perangai buruk sangat nak cabul lelaki ni dah kenapa? Korang semua jangan salah faham, dari apa yang Miss A tengok wanita bertudung tu bukan saja-saja nak mencabul lelaki tu..

Kejadian yang berlaku ini rasanya kat Indonesia.. 2 orang wanita dan sorang lelaki dah naik permainan yang agak menakutkan di sebuah taman tema.. Disebabkan wanita bertudung tu gayat sangat, tanpa sedar wanita tu dah terpegang lelaki tu punya ‘bebird’.. Hahaha..

Tak sengaja pegang tu tak apa kak, jangan ko sengaja mengambil kesempatan dalam kesulitan sudah la.. Hahaha.. Kak, ko ingat naik kereta ke nak tekan gear ‘reverse’?? Hahaha..

Lelaki tu pun seronok bukan main ek, orang tu tak sengaja pegang la.. Jangan lepas ni ramai yang sengaja nak naik permainan tu sebab nak ambil kesempatan kat lelaki atau wanita lain sudah la..

Kalau ada lelaki yang tak sengaja terpegang wanita macam tu, mesti dah kena report polis sebab mencabul.. Ni perempuan pulak buat macam tu.. Macam mana nak kira pulak?? Hehehe.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s