Gadis 15 Tahun Ditahan Polis Atas Cubaan Merogol Teman Lelaki

4f-copy

Zaman sekarang ni lelaki pun dah tak selamat dari gangguan seksual, bukan setakat perempuan je dah jadi mangsa rogol.. Lelaki sekarang pun dah ada yang menjadi mangsa rogol wanita gila seks..

Di Malaysia banyak kes buang bayi bila pasangan bercinta selalu lakukan hubungan seks sebelum nikah.. Tapi, lain pulak di negara seberang Indonesia.. Di negara seberang, awek yang ajak kekasih untuk lakukan hubungan seks.. Tapi ajakan itu ditolak oleh pakwe dia.. Sampai berlaku pergelutan wei..

Nafsu tinggi sangat ko ni dik oit, baru umur 15 tahun dah galak nak buat hubungan seks.. Nasib baik pakwe ko tu jenis lelaki baik-baik, kalau kena dekat lelaki yang nafsu kuda.. Mati kau dik… Hahhaha..

Disebabkan si lelaki tu dah tolak ajakan awek dia, terjadi satu pergelutan hebat sehingga alat sulit lelaki tu terluka dan berdarah kerana tersepit dengan zip seluar… Hahhaha… Pakwe yang dikenali sebagai Iman dan gadis yang dikenali sebagai Puteri tu dah menjadi viral di laman sosial Indonesia..

Iman merupakan budak pandai dan kacak kat sekolah, telah menjadi kegilaan budak-budak perempuan lain.. Mungkin Puteri ni gadis liar yang cuba nak ambil kesempatan kat Iman..

Nasib baik Iman ni budak skema tak layan pujukan dan rayuan manja Puteri.. Iman berjaya selamatkan diri dari menjadi mangsa rogol, dan beliau telah menceritakan detik hitam tersebut kepada ibunya..

Ibu Iman dah pun buat laporan polis dan Puteri kini telah ditahan polis untuk membantu siasatan.. Bahaya budak-budak perempuan sekarang, nafsu kuat betul.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s