Fattah Amin Diminta Bercinta Dengan Kembar

Dalam dunia ni memang akan ada tujuh wajah yang serupa, walaupun tak ada pertalian darah.. Sesetengah tu nampak macam kembar pun ada.. Korang pernah jumpa ‘kembar’ korang yang berlainan mak bapak?? Pelakon kacak, Fattah Amin dah temui ‘kembar’ dia, tapi berlainan jantina..

Baru-baru ni telah menjadi viral dan kecoh, bila seorang gadis yang dikenali sebagai Dayana Hashim dikatakan memiliki rupa yang seiras dengan Fattah.. Memang wajah dorang sama u’olls! Gara-gara gambar Dayana diviralkan, akaun Instagram Dayana terus melonjak hampir 27 ribu pengikut..

Menariknya lagi tu, ada pihak yang tak bertanggungjawab membuka akaun Instagram palsu menggunakan nama Dayana.. Walaupun akaun palsu, Miss tengok berpuluh-puluh ribu jugak lah pengikut.. Nampak tak penangan orang cantik??

Selain itu, ramai yang meminta Fattah dan Dayana dipertemukan.. Tak kurang jugak yang minta dorang bercinta bagai.. Kononnya Dayana dikatakan jodoh Fattah kerana wajah dorang yang seiras..

Orang selalu cakap, muka iras-iras ni ada jodoh.. Hahhaa.. Habis lah Fattah! Tak cukup diminta bercinta dengan Neelofa, kini pelakon kacak ni diminta bercinta pulak dengan ‘kembar’ dia.. Hahaha.. – MissHana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s