Betul Ke Semua Perempuan Gemuk Tak Guna??

Jangan dihina wanita gemuk, manusia tak selama-lamanya akan kurus dari kecil sampai mati.. Sebelum ini, ada sorang mamat tu hina awek gemuk, kononnya tak nak bercinta dengan awek gemuk sebab nampak macam babi..

Kali ini, sorang minah senget pula yang hina wanita gemuk kat luar sana.. Rasanya pasangan mamat dan minah yang hina orang gemuk ni, memang sesuai kawen bersama..

Si minah ni dah hina wanita gemuk sebab dia pernah ada kawan dengan sorang kawan berbadan gemuk.. Setiap kali nak makan, kawan gemuk dia akan minta makanan dari dia dan habiskan makanan tu..

Ada ketika si minah ni bawa bekal makanan, kawan gemuk dia dah makan bekal tanpa minta izin sampai habis.. Dah kau dapat kawan gemuk tak guna, ko maki hamun budak gemuk itu sudah la..

Ingat semua wanita gemuk kat luar sana perangai macam kawan gemuk ko tu ke setan! Tak semua wanita gemuk tak ada adap macam tu, ada je kawan Miss A ‘comel’ sopan je, tak ada pulak perangai buruk macam kawan ko tu dik..

Kalau korang jumpa minah ni, korang hempap lah badan dia sehingga dia menyesal.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s