Tak Dapat Beg Tangan, Peragut Sanggup Langgar Kepala Mangsa Untuk Ragut Rantai Leher

Lahanat punya pencuri, dah la buat kerja haram.. Pastu nak bunuh pulak mangsa-mangsa yang di ragut.. Memang ini yang dikatakan setan bertopengkan manusia..

Tak ada rasa perikemanusian langsung ke si peragut ni, sampai sanggup buat macam tu kat mangsa ragut.. Korang tengok video yang tengah viral di media sosial ini..

Adegan peragut yang sanggup nak mencuri barang berharga mangsa, sampai sanggup langgar kepala mangsa dengan motor.. Sebab itu Miss A tak kesian sangat kalau tengok peragut atau pencuri kena belasah dengan netizen..

Waktu dorang mencuri, sampai separuh nyawa dorang kerjakan mangsa ragut tu.. Bila dah kantoi kena tangkap, biar dorang pulak rasa kena belasah separuh nyawa dengan orang ramai..

Hanya sebabkan tak berjaya ragut beg tangan sorang wanita.. Peragut tu sanggup berpatah balik pada mangsa yang dah terbaring kat atas jalan raya dan langgar kepala mangsa untuk ambil rantai leher..

Berhati-hati la wanita kat luar sana, sebabkan duit memang banyak peragut sanggup membunuh.. Kalau boleh keluar tu, tak payah la nak pakai rantai emas gelang emas sangat..

Pencuri ni tunggu masa ja nak serang, tak pasal-pasal mangsa ragut boleh hilang nyawa kalau dorang tak dapat apa yang dorang nak.. – MissA/UtaraNews

https://www.facebook.com/JohnnyNenen/videos/694886697346678/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s