Sulli f(x) Buat Hal Lagi!!

Dia buat hal lagi artis dari Korea ni! Tak habis-habis nak menimbulkan kontroversi.. Baru-baru ni, bekas kumpulan f(x), Sulli dikecam netizen kerana memuat naik video berbaur seks.. Itu pun dah cukup buatnya dikritik teruk!

Itu pun tak membuat artis ni berasa serik! Kali ni, Sulli buat hal lagi bila memuat naik video menggunting rambutnya sendiri di akaun Instagram beliau.. Korang tengok video ni, dalam video tersebut menunjukkan Sulli sedang berada di salon..

Gelagat Sulli memotong rambut sendiri diperhatikan beberapa orang didalam salon tersebut.. Apa yang menjadi isunya, selepas Sulli gunting rambut itu.. Beliau membaling rambut itu kearah kamera sambil mengilai ketawa..

Gara-gara video tu, ramai yang menganggap Sulli mahukan perhatian.. Lebih teruk lagi, ada yang menganggapnya mempunyai masalah mental.. Gila! Sebelum ni digelarkan sebagai perempuan tak senonoh, kini digelarkan pulak gila.. Memang sesuai sangat..

Agaknya Sulli ni hanya batak perhatian jer! Yela, sejak dia keluar daripada kumpulan f(x), nama semakin suram dalam industri hiburan di sana.. Untuk menaikkan namanya, Sulli sengaja melakukan aksi-aksi yang boleh mencetuskan kontroversi.. – Misshana/Utaranews

https://www.instagram.com/p/BLxpnq9jP1H/?taken-by=jelly_jilli

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s