Shah Rukh Khan Sebenarnya Gay??

Nama pelakon Bollywood Shahrukh Khan tak perlu lah Miss perkenalkan lagi, namanya memang dah cukup dikenali ramai.. Filem-filem yang dilakonkan pelakon ni memang tak terkira..

Walaupun usianya dah mencecah 50-an, Miss tengok pelakon ni masih lagi aktif berlakon sampai sekarang, dan masih kekal kacak seperti dulu.. Hahaha.. Kebanyakkan lakonannya banyak meninggal kesan kepada para penonton yang menonton filemnya..

Tengok jer lah sebelum ni pun pernah menjadi fenomena, di mana filem ‘Dilwale’ yang dilakonkan pelakon ni dan pasangan ‘sejolinya’, Kajol, mendapat sambutan yang luar biasa.. Mengambil masa jugak lah untuk reda ‘demam’ ‘Dilwale’ di kalangan para peminat..

Tup-tup baru-baru ni Miss dengar kecoh di industri hiburan di India, di mana Shahrukh Khan dikatakan gay.. Ishhh.. Biar betul ni?? Panas betul cerita ni! Yela, sebelum ni pelakon ni hanya pernah dikaitkan terjebak cinta lokasi dengan heroin yang digandingkan dengannya jer..

Tiba-tiba pelakon popular ni dikatakan gay pulak.. ‘Selera’ dah bertukar ke?? Hihihi.. Kontroversi tu hangat menjadi bahan bualan ramai sehingga isteri Shahrukh Khan, Gauri diminta memberi penjelasan kontroversi yang terpalit pada suaminya..

Macam mana pun, isteri Shahrukh Khan menafikan dakwaan suaminya gay.. Baginya, itu cuma gosip ‘murahan’ yang tak akan menjejaskan hubungannya dengan Shahrukh Khan dan jugak kerjaya suaminya..

Dia percaya dan mengenali suaminya dengan baik.. Alaa.. Kalau betul pun gosip ni, tak akan lah dia nak mengaku pulak.. Malu lah u’olss!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s