Lambang Apple Adalah Agenda Yahudi??

Mungkin ini yang akan jadi kalau semua orang rasa diri tu dah pandai sangat.. Nak tunjuk pandai ko tu tak bertempat la bro, kepala bana ko lambang Apple tu adalah agenda Yahudi..

Macam-macam perangai betul budak sekarang ni, ko tak mampu nak beli Iphone.. Lepas tu nak acah-acah orang yang pakai Iphone tu dah terikut agenda Yahudi.. Budak ni dah dedahkan satu lagi agenda Yahudi yang dah mula mempengaruhi umat Islam, yang masih ramai tak tak sedar.. Huhuhu..

Tahu lambang Apple? Gambar Apple separuh macam dah digigit tu kan? Mamat ni dedahkan Yahudi sebenarnya cipta logo tu untuk perli Nabi Adam.. Kisah Nabi Adam yang makan buah yang haram di makan di syurga..

Buah tu Nabi Adam makan separuh je, itu yang Yahudi nak perli Nabi Adam dengan buat logo Apple seperti dah separuh digigit.. Hahaha.. Biar tak hensem bro, jangan bodoh..

Dah la tak hensem, ko tunjuk pulak bodoh ko tu kat satu Malaysia.. Lepas ni ko jangan makan nasi lemak tau.. Sebenarnya nasi lemak tu dibungkus bentuk segi tiga kerana agenda oleh Yahudi, segi tiga nasi lemak tu maksud tersirat Illuminati.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s