Iqram Dinzly Muat Naik Gambar Separuh Bogel Untuk Pancing Golongan Gay

Ishh! Ishhh! Apa motif pelakon ni memuat naik gambar seksi dia ni ek?? Tahu lah tak ada benda nak kecoh sangat bila lelaki tak pakai baju, tapi tak sesuai agaknya kalau nak dijadikan gambar ni untuk tatapan orang lain..

Korang tengok gambar pelakon Iqram Dinzly yang tak pakai baju ni, kononnya nak beritahu yang dia baru lepas solat.. Tengok lah kopiah tu masih di atas kepala! Tapi yang Miss tak fahamnya kenapa nak muat naik gambar tak pakai baju yer??

Tahu lah badannya tu sado, berketak-ketak.. Tapi Miss rasa tak perlu lah nak tayang sangat.. Jijik Miss tengok! Ataupun nak pancing golongan gay?? Yela, sebelum ni pun pelakon ni pernah didakwa menyukai kaum sejenis.. Mana lah tahu ada motif disebalik gambar ni kan..

Ataupun sengaja nak mencari publisiti murahan?? Yela, bila ramai yang mengutuk mula lah nak melenting bagai.. Padahal itu lah niat sebenarnya nak mencari publisiti! Yela, Miss tengok sekarang ni Iqram memang dah jarang berlakon.. Tak laku dah agaknya!

Iqram seperti bangga dengan.gambr tu, sia buat gambar profile Instagra lagi beb.. Tak senonoh betoi punya gambar! Menyakitkan mata jer tengok.. Dia fikir lelaki boleh tayang badan sesuka hati agaknya… Haishh.. – MissHana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s