Hairul Hazreen Tak Pandai Jaga Anak

Nama pelakon Hairul Hazreen pernah menjadi bualan hangat apabila kemewahan semasa perkahwinan dan percutian bulan madu beliau bersama dengan pasangannya pelakon Hanis Zalikha, ramai yang pertikaikan kemewahanya pada masa tu..

Kontroversi panas tu kejap jer menjadi bualan hangat, selepas pasangan ni dikurniakan seorang bayi yang comel bernama Yusuf Iskandar.. Anak dorang pulak kini menjadi perhatian ramai.. Pasangan ni sering muat naik gambar keletah Yusuf dan jugak kucing kesayangan pasangan tu yang bernama Bujibuu..

Korang tengok gambar ni, comel gila Miss tengok kucing gemuk tu.. Gambar kucing tu diedit jer.. Menjadi isunya gambar ni bila Hairul melambung anaknya tinggi macam tu.. Miss tengok muka anak Hairul, jelas terpancar ketakutan. Gayat lah tu!

Gara-gara tindakan melambung anak yang macam tu, ramai yang mengkritik Hairul.. Ramai yang menyifatkan tindakan Hairul itu boleh membuatkan budak kecik kehilangan semangat..

Mak bapak memang lah rasa seronok buat macam tu kat anak dorang, kononnya nak acah-acah.. Tapi budak seusia macam tu bukannya rasa seronok, malah akan membuat dorang takut ada lah! Sesetengah budak kalau buat macam tu, tak henti-henti menangis..

Lagi satu tu.., seronok-seronok dok lambung anak, takut terlepas pulak nak sambut anak.. Naya jer! Benda nak jadi dalam sekelip mata.. Nak bergurau dengan anak macam mana sekali pun, tolong fikir keselamatan anak dulu yer Hairul.. Jangan main lambung-lambung jer!! – MissHana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s